EL Rincón de Yanka: NO COLO DE MIÑA NAI: ESA É MARÍA, UNHA NAI QUE SE CHAMA MARÍA 👸

inicio














domingo, 29 de diciembre de 2019

NO COLO DE MIÑA NAI: ESA É MARÍA, UNHA NAI QUE SE CHAMA MARÍA 👸



NO COLO DE MIÑA NAI

NO COLO DE MIÑA NAI 
Xesús Portas Ferro 

No colo de miña nai escoitei que morreras por min 
e aínda e hoxe o día que creo en Ti (2) 

Véxote andar polos camiños 
cheos de po do teu país, 
ós pecadores, á xente pobre 
e ós enfermos buscar por Ti. 

Véxote entrar onda os amigos, 
sentarte á mesa, falar de amor; 
torna-los medos, ama-la vida, 
espallar azos ó teu redor. 

Vexo a mañá en que rexurdes 
á vida nova que agardo eu, 
marcha-la noite, chega-lo día 
facerse o mundo Reino de Deus



ESA É MARÍA

ESA É MARÍA
(Carme Pérez/ Xosé Luis Reza) 

Que bonito despois do traballo 
recollerse á calor do fogar 
e sentir esa fala tan doce 
dunha nai que te sabe esperar. 

Que bonito nas noites de insomnio, 
cando o medo te vén desvelar, 
escoitar unha nana suave 
dunha nai que te ven arroupar. 

Esa é María, é a nosa nai, 
dóce naiciña, comigo vai. (bis) 

Que bonito sentir na door 
esa man que sabe acariciar, 
esa man que consola e alivia, 
esa man que te pode curar. 

Que bonito atopar no perigo 
un braciño ó que se agarrar, 
que bonito é ter unha naiciña 
que os fillos poidamos chamar.

 
UNHA NAI QUE SE CHAMA MARÍA

NA TARDIÑA BAIXA DA VIDA