EL Rincón de Yanka: MIÑA NAI, MIÑA NAICIÑA, COMO A MIÑA NAI NINGUNHA: TODOS LOS DÍAS SON DÍAS DE MI MADRE

inicio














domingo, 1 de mayo de 2016

MIÑA NAI, MIÑA NAICIÑA, COMO A MIÑA NAI NINGUNHA: TODOS LOS DÍAS SON DÍAS DE MI MADRE

Sobor da súa muda dor

Miña nai, miña naiciña,
como a miña nai ningunha.
Non nos quentou a cariña
coa caloriña da súa.

¿Cómo, sen chorar, chorou?
¿Cómo xemeu sen xemer?
Miña nai morou sen ver
xardíns na súa nenez.

Sen falar, fíxo saber.
Sen dicirnos, amostraba.
E cos seus labres contritos
nos nosos lombos pesaba.

Sobor da súa muda dor
unha lexeira inquedanza,
unha traxedia inminente,
unha pena dexergada.

Toda a vida nunha cesta
fora o xeito da viaxe.
Mais polas cestas escorren
albas, sonos, deuses, mares.

¿Cómo viveu, sen viver?
¿Cómo gritou, se calaba?
Morreu sen voltarse a ver
nas sombras do que deixara.

Miña nai, miña naiciña,
como a miña nai ningunha.
Que nos esfriou a cariña
coas lagrimiñas da súa.




Miña Nai - Luar Na Lubre